WTR - Etap I - Wisła - Warszawa

W dniach od 15 do 23 lipca 2013 r. przejechałem I etap Wiślanej Trasy Rowerowej od Wisły do Warszawy (mam nadzieję, że w przyszłym roku pojadę II etap od Warszawy do Gdańska). 700 kilometrów z biegiem Wisły przez miejsca określone w regulaminie odznaki. Dzień 0: dojazd pociągiem do Wisły, wspinaczka - niestety w deszczu i nocleg w Schronisku PTTK pod Baranią Górą. Dzień 1: Wisła - Pszczyna, na poczatku dnia deszcz ale później w słoneczku. Nocleg w Pszczynie w Hotelu PTTK, honorowana jest legitymacja PTTK i są zniżki![ Dalej >>]

Dzień 2: Pszczyna - Wadowice, nie pojechałem z Pszczyny na Oświęcim tylko odbiłem na południe i zwiedziłem ponadprogramowo Wadowice i Kalwarię Zebrzydowską. Nocleg w Wadowicach w Domu Pielgrzyma. Dzień 3: Wadowice - Kraków, kończa się podjazdy i zjazdy teren staje sie bardziej płaski. Przez Skawinę i Tyniec docieram do Krakowa. Nocuję w Nowej Hucie w Schronisku PTTK nieopodal Opactwa Cystersów w Mogile. Dzień 4: Kraków - Pacanów, nareszcie przy drodze tablica informacyjna z wymienioną Warszawą celem mojej wyprawy. Nocleg w agroturystyce.

Więcej zdjęć w FotoGalerii [ zobacz >>]

Dzień 5: Pacanów - Zawichost, planowałem nocleg w Sandomierzu, ale nie było już miejsc noclegowych za rozsadną cenę (była to noc z soboty na niedzielę i  w Sandomierzu było mnóstwo turystów) pojechałem do Zawichostu i nocowałem pod namiotem na terenie parafii. Dzień 6: Zawichost - Puławy, nocleg Schronisko PTSM. Dzień 7: Puławy - Czersk, postanowiłem zanocować przed Warszawą, by następnego dnia potwierdzić Konstancin, Wilanów i Warszawę. Nocleg w agroturystyce. Dzień 8: Czersk - Warszawa, prawie cały czas droga rowerową :) do Warszawy, po zwiedzeniu popołudniowym pociagiem powrót do Łodzi.